zondag 10 oktober 2010

Je favorieten bij elkaar met Symbaloo

Zeker nu zoonlief ook gebruik maakt van mijn laptop blijkt mijn internetstartpagina van Symbaloo heel handig. Hier kun je je eigen startpagina samenstellen met kant-en-klare buttons, maar je kunt ook je eigen blokjes maken. Dankzij de kleur en het plaatje weet soomlief met 1 klik het filmpje van de Dungans te vinden of het spelletje van Ben10 op Cartoon Network. En ik - chaoot die ik ben - heb blokjes van de mail en de bank zodat ik nooit vergeet om die even te checken als ik toch online ben.

Ook handig is de RSS-feed in het midden, als je op het blokje van Nu.nl klikt staan daar de headlines zonder dat er direct een andere pagina geopend wordt. Bovendien kun je, dankzij je inloggegevens, op elke computer je eigen startpagina openen. En met de verschillende tabbladen kun je zoveel blokjes toevoegen als je wilt. Oh en het is natuurlijk gratis ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten